روند اجرای رفع تداخلات اراضی در سپیدان تا حصول نتیجه نهایی پی گیری می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با اشاره به اهمیت رفع تداخلات اراضی ناشی از قوانین موازی در این شهرستان گفت: این روند تا حصول نتیجه نهایی پی گیری می شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مهدی نصیری در سیزدهمین جلسه رفع تداخلات، موضوع ماده ۵۴ رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور، اظهار کرد: حل مناقشات و اختلافات میان مالکین و زارعین پلاک های فارسیجان و دهلاله توسط این مدیریت و اداره ثبت اسناد و املاک پی گیری و پس از مرتفع شدن مشکلات مذکور و تحدید حدود این پلاک ها توسط اداره ثبت، موضوع رفع تداخلات پلاک در دستور کار کارگروه قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: فایل نقشه آرای قطعی و واگذاری های پلاک های دالین و رودبال تهیه و جهت ارجاع به شرکت طرف قرارداد به مدیریت امور اراضی ارسال می شود.

نصیری تأکید کرد: بازدید اعضای کارگروه به اتفاق کارشناس رفع تداخلات مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و نماینده شرکت صدراب فارس از پلاک های حسین آباد و انگره، دشت سمند و ریگون، در دستور کار کار گروه قرار گیرد.

به گفته وی، در این جلسه که با حضور محمد رضا هاشمی رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی، صبور، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سپیدان، اسماعیل باقری کارشناس اداره امور اراضی و دبیر جلسه، نادر محمدی مسئول حراست این مدیریت و جمشیدی کارشناس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان، در محل حوزه مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد، مصوبات جلسه قبل قرائت و گزارشی از اقدامات و تحقق مصوبات دوازدهمین جلسه نیز، توسط دبیر کارگروه ارائه شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26896

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *