تجلیل از همکاران فرزند شاهد

 

s

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید از تقدیر و تجلیل همکاران فرزند شهید سرافراز ولی اله اکبری در آستانه سالگرد شهادت پرافتخارو غرورآفرین این شهیدگرانقدر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید، آرش خسروانی اظهار کرد:  شهادت بهترین طریق رسیدن به اوج نقطه انسانیت است که نصیب مردان الهی می شود. آنانی که برای دست یابی به شهد شیرین اش از لذایذ دنیوی می گذرند و جام خویش را تسلیم حق می کنند تا راه های افلاک را بهتر از زمین فرا گرفته و آسمانی گردند.
 آنان که سعیدند و به سعادت رسیدند چرا که شهیدند و شهادت را از آن خود کردند تا در محضر الهی روزی خور خوان خدایی شوند. حال در روزگار غریبی و تنهایی یاد و خاطره ی دلیر مردان عرصه ی عشق ورزی و شجاعت و شهامت تسلی بخش قلب های زنگار گرفته ای است که گریبان گیر روزمرگی شده اند. یادآوری خاطرات زیبای شان نشانه ای از عمل نمودن به فرمایش بزرگ مرد عرصه جهاد و شهادت و جانبازی رهبر عزیز است که فرمودند: “زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از خود شهادت کمتر نیست”.
وی با بیان اینکه  فرزندان شهدا و ایثارگر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارند افزود:  تجلیل از آنان در جهت حفظ یاد و نام شهداست.
در پایان با اهدا هدیه و لوح سپاس از این عزیزان تجلیل بعمل آمد .

در این آئین امام جماعت، مدیر و جمعی از کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید حضور داشتند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24105

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *