پیام تبریک مدیر جهاد کشاورزی ارسنجان به مناسبت آغاز دهه فجر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان در پیامی فرا رسیدن دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا(سوره‌ مبارکه اسراء، آیه شریفه ۸۱)

انقلاب اسلامی ایران، تجلی حماسه، آزادی خواهی و استقلال طلبی ملت بزرگ ایران به رهبری امام خمینی(ره) است که نسيم دل انگیز آن، نویدبخش رهایی از بند استبداد و استکبار بود.

دوازدهم بهمن ماه، سرآغاز حرکت پرشور ملتی آزاده با پیروی از رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب است و نهال انقلاب، در تاریخ بیست‌و دوم بهمن ماه با ايثار خون شهیدان و استقامت و ایستادگی آحاد مردم به ثمر نشست.

بی گمان رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، وحدت و انسجام ملی و حضور رهبر فرزانه انقلاب در جایگاه هدایتگری و تداوم بخشی به حرکت عظیم ملت ایران بود.

اينجانب فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، ملت بزرگ ایران و مردم شریف شهرستان ارسنجان، بهره برداران بخش کشاورزی، روستائیان همیشه در صحنه و عشایر غیور و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه کارکنان محترم ادارات و نهادهای شهرستان ارسنجان و همکاران خودم در جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و تداوم این پیروزی عظیم و عزت و اقتدار ملت ایران و نظام اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22222

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *