پیام تبریک مدیر جهادکشاورزی شهرستان سپیدان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با صدور پیامی چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را به جامعه کشاورزی سرزمینمان ایران، تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان مهدی نصیری اظهار کرد: دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب اسلامی، مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب مردم همیشه در صحنه ایران است.

وی، فرا رسیدن ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی را یاد آور هدایت های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری و رشادت‌های مردم همیشه در صحنه این سرزمین دانست و تصریح کرد: ملت ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی با بهره گیری از دانش روز کشاورزی و علوم به زراعی و به باغی، در این عرصه به خود کفایی و افزایش در تولید محصولات استراتژیک زراعی، باغی، دامی، طیور و شیلات دست یافته و در صادرات این محصولات نیز برند بازار های جهانی را کسب کرده است.

این مقام مسئول، با ارسال پیامی به شرح ذیل، این ایام را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی این مرز و بوم تهنیت گفت:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

دهه فجر، طلوع آفتاب معنویت و مظهر حماسه شکوهمند انقلاب اسلامی است که در 22 بهمن‌ماه ۱۳۵۷ با رهبری بنیان ‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به تجلی رسید. انقلابی که برهه‌ای از تاریخ این مرز و بوم کهن بوده و هست و برگ زرینی را در تاریخ دنیا گشوده است تا صدای عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و آزادگی سرزمینمان ایران را در جهان طنین‌ انداز کند.

در آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به جامعه کشاورزی، همکاران گرامی جهاد کشاورزی استان فارس و خصوصاً کارکنان جهاد کشلورزی شهرستان سپیدان، مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان سپیدان و بهره برداران این بخش شاد باش می گویم و از خدای سبحان توفیق روز افزون همه عزیزان را درراستای پشتیبانی از تولید و اقتدار غذایی و در جهت نیل به اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی مسئلت دارم.

مهدی نصیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26899

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *