برنج طرح تنظیم بازار در سپیدان توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با اشاره به توزیع کالاهای اساسی کشاورزی در شهرستان سپیدان گفت: در راستای اجرای مصوبات سیاست های تنظیم بازار در سومین روز از دهه مبارک فجر 28 تن و 400 کیلو گرم برنج توسط قرارگاه امنیت غذایی در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مهدی نصیری با تأکید بر قانون انتزاع و محول شدن وظایف تنظیم بازار کالاهای اساسی زیر بخش کشاورزی و دام از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: دو نوع برنج شامل؛ هندی به میزان ۱۲ تن و برنج تایلندی به میزان ۱۶ تن و چهارصد کیلوگرم به قیمت طرح تنظیم بازار جهت مصرف شهروندان سپیدانی توزیع شد.

به گفته وی؛ برنج هندی با نرخ هر کیلوگرم 18 هزار و پانصد تومان و برنج تایلندی به قیمت هر کیلوگرم 12 هزار و پانصد تومان، از طریق فروشگاه های عامل توزیع در سطح این شهرستان به سفره شهروندان رسید.

نصیری، با بیان اینکه توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار براساس سهمیه بندی منطقه ای در بخش های مرکزی و همایجان انجام شده است، اظهارکرد: خرید از تمام فروشگاه های تعاونی برای عموم آزاد است.

این مقام مسئول تصریح کرد: حمل و توزیع برنج با پی گیری های صورت گرفته توسط قرارگاه امنیت غذایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان و با همکاری اداره صمت و اتاق اصناف این شهرستان، انجام شده است، که این قرارگاه به منظور کنترل قیمت بازار، با مشارکت ادارات مذکور بر توزیع مواد غذایی در فروشگاه های مرتبط، نظارت روزانه و مستمر خواهند داشت.

وی افزود: توزیع برنج و سایر کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار تا هدف کنترل قیمت بازار شب عید و کاهش قیمت مواد غذایی اساسی، ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26902

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *