فعالیت قرارگاه امنیت غذایی در سپیدان استمرار دارد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با اشاره به اهمیت امنیت غذایی در این شهرستان گفت: در راستای تأمین کالاهای اساسی و تنظیم بازار، فعالیت قرارگاه امنیت غذایی شهرستان مستمر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مهدی نصیری در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با موضوع تنظیم بازار، که با حضور سعید کریمی معاون فرماندار و بخشدار بخش مرکزی، هاشم عزیزی بخشدار همایجان، علی محسن خواه مسئول توسعه بازرگانی این مدیریت، کاظم شاه حسینی مسئول و محمود دلاور بازرس اتاق اصناف و علیرضا امینی معاون اداره صمت، در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: کالاهای اساسی توسط قرارگاه مذکور تأمین و در سطح شهرستان توزیع می شود.

وی بیان کرد: به منظور کنترل بازار شب عید، درخصوص تأمین میوه، گوشت قرمز منجمد و مرغ گرم و منجمد تعطیلات عید نوروز، ازطریق مکاتبه با استان پیگیری می شود.

نصیری با بیان اینکه، کالاهای سهمیه ای منطقه ای به روال قبل به نسبت جمعیت بخش ها و شهرها توزیع می شود تأکید کرد: تنظیم بازار و تهیه و توزیع سایر کالاهای اساسی شب عید شهرستان نیز توسط اعضای قرارگاه امنیت غذایی تداوم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: عامل یا عاملین عمده خرید از اداره غله استان، اتحادیه تعاون روستایی شهرستان و یا عامل خصوصی، اقدام به خرید کنند و عاملین خرده فروشی در روستاها از دهیاران و شوراها و در بعضی مناطق فروشگاه های تعاون روستایی، انتخاب خواهند شد.

به گفته وی، در این جلسه که مهدی عبادی نژاد مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی و صبور و مفضل جهرمی کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی حومه و کمهر این شهرستان نیز حضور داشتند، مصوبات جلسه قبل قرائت و گزارشی از اقدامات و تحقق مصوبات آن جلسه نیز تشریح و بررسی شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26906

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *