اختصاص محل دائمی برپایی نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی زنان روستایی در بیضا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی و صنایع دستی اعضای صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی از بیست و سوم بهمن ماه در این شهرستان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، صدیقه مویدی اظهار کرد: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه ترویج و توسعه اقتصاد مقاومتی و حمایت از بانوان کار آفرین با همکاری نماینده مردم شهرستانهای بیضا و سپیدان در مجلس شورای اسلامی یکی از سالن های این مدیریت جهت برپایی نمایشگاه و عرضه تولیدات بانوان این شهرستان اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه از این پس بانوان کار آفرین و اعضای 11 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری بیضا می توانند تولیدات، محصولات کشاورزی و دست ساخته های خود را در این نمایشگاه دائمی عرضه کنند افزود: در این نمایشگاه سی غرفه شامل: گلیم و قالی بافی، ظروف سنگی و سفالی، ترشیجات ، شوری جات،گل ،گیاهان دارویی، عروسک سازی، چرم دوزی، معرق کاری، گوهر تراشی، پرورش گل های آپارتمانی، شمع سازی، خیاطی و محصولات فرهنگی برپا شده است.

مویدی خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه بانوان بستری مناسب برای عرضه توانمندی های زنان و زمینه ایجاد اشتغال برای بانوان روستایی است.

بازدید و خرید از این نمایشگاه با ده در صد تخفیف برای عموم آزاد است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26909

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *