راهکارهای اجرای بزرگترین شهرک صنعتی دارویی در بیضا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا از سفر نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در سفر به شهرستان بیضا برای برطرف کردن مسائل و مشکلات اجرای طرح زیرساخت های فاز اول شهرک صنعتی دارویی شهرستان بیضا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، صدیقه مویدی با بیان اینکه عصر پنجشنبه بازدیدی از شهرک صنعتی دارویی در حال ساخت این شهرستان برای بررسی مسایل و مشکلات زیرساختی و همچنین اتخاذ تصمیمات عملیاتی در تسریع احداث و حضور واحدهای تولیدی و دارویی و صنعتی در این شهرک انجام شد افزود: در این سفرعلی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با همراهی محسن علیزاده نماینده مردم بیضا و سپیدان در مجلس شورای اسلامی و حمید رضا ایزدی رئیس سازمان صمت استان فارس حضور داشتند.

رسولیان گفت: برای اجرای زیرساخت های فاز اول شهرک صنعتی دارویی شهرستان بیضا بیش از 500 میلیارد ریال هزینه می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: اجرای طرح زیرساخت های فاز اول شهرک صنعتی دارویی در دویست هکتار شهرستان بیضا آغاز شده و فاز دوم آن نیز در دویست هکتار دیگر آغاز می شود و پیش بینی می شود که این شهر در سطح هزار هکتار توسعه پیدا کند.

رئیس سازمان صمت فارس اضافه کرد: رویکرد و اهداف ایجاد شهرک صنعتی دارویی، استقرار صنایع دارویی؛ تجهیزات پزشکی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و بسته بندی و فرآوری گیاهان دارویی و سایر صنایع مرتبط است.

وی خاطر نشان کرد با توجه به اهمیت سیستم حمل ونقل از جمله مزیت های این شهرک نزدیکی به مرکز استان فارس، آزاد راه شیراز، اصفهان، راه آهن و فرودگاه شیراز و سایر استانهای همجوار است‌.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26910

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *