پیام تبریک مدیر جهادکشاورزی شهرستان سپیدان به مناسبت روز مهندس

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با صدور پیامی، پنجم اسفند ماه، روز مهندس را به تمامی مهندسین این مرز و بوم و خصوصاً جامعه مهندسین کشاورزی و همکاران جهادگر عرصه تولید محصولات کشاورزی و دامی، تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان مهدی نصیری اظهار کرد: پنجم اسفند ماه در تقویم رسمی کشور ایران به عنوان روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین توسی و روز مهندسنام گذاری شده است. ابو جعفر نصیرالدین محمد بن حسن طوسی، مشهور به خواجه نصیرالدین؛ دانشمند، ریاضی‌دان، معمار و منجم ایرانی سده هفتم است که در سال ۵۷۹ در توس دیده به جهان گشود و به افتخار این دانشمند بزرگ زاد روز وی به عنوان روز مهندس نام گذاری شده است و بی شک این نام گذاری نشانی از اهمیت تلاش های جامعه مهندسی کشور است.

وی، فرا رسیدن این روز را یاد آور زحمات و توانمندی های همه مهندسینی دانست که در عرصه های سازندگی و آبادانی با خلاقیت و به کار بردن فرصت های داخلی، ‌سختی‌ها و مشقت‌های رسیدن به این جایگاه را لمس کرده اند.

این مقام مسئول، با ارسال پیامی به شرح ذیل، این روز را به تمامی مهندسین جهادگر عرصه کشاورزی این مرز و بوم تبریک گفت:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

جامعه مهندسی، این آفرینندگان دنیای مدرن و تکنولوژی امروز به دلیل نقش سازندگیشان در آبادانی و توسعه هر کشوری، پیشرفت و ترقی آن کشور را رقم می زنند کهدر نگاه یک مهندس هیچ چیز نمی‌تواند خارج از علت و معلول اتفاق بیفتد و شکوفایی تمدن بشر، برآورد ایده های مهندسین تلاشگر است. جامعه همیشه در صحنه مهندسی، همواره در عرصه های دفاع مقدس و تحریم ها نیز توان و خلاقیت خود را به کار بسته و با نهایت شایستگی، کشور را در بسیاری از حوزه ها خصوصاً کشاورزی، خودکفا ساخته اند.

اینجانب به پاسداشت این روز، تلاش های بی شائبه خانواده مهندسین کشاورزی، همکاران گرامی جهاد کشاورزی استان فارس و خصوصاً کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان را ارج می نهم و این مناسبت را تبریک می گویم و از خداوند متعال، توفیق روز افزون همه این عزیزان را در پیشرفت روزافزون کشور عزیزمان ایران در پشتیبانی از تولید و اقتدار غذایی و دستیابی به اهداف عالی عرصه کشاورزی، مسئلت دارم.

مهدی نصیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26914

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *