پیگیری روند اجرای رفع تداخلات اراضی در سپیدان ادامه دارد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف رفع تداخلات اراضی ناشی از قوانین موازی در این شهرستان گفت: این روند تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مهدی نصیری اظهار کرد: در پانزدهمین جلسه رفع تداخلات، موضوع ماده ۵۴ رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور، ارساللیست پلاک های مشمول رفع تداخلات شناسایی شده به منظور شروع اجرای رفع تداخلات و تطبیق نقشه های منایع طبیعی و ثبتی به ادارات منابع طبیعی و ثبت، با توجه به مکاتبه مدیریت امور اراضی استان، در دستور کار کارگروه قرارگرفت.

وی بیان کرد: نقشه کاغذی آراء و واگذاری های پلاک های رودبال، فارسیجان و دهلاله جهت ارجاع به شرکت طرف قرارداد به مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی فارس ارسال می شود.

نصیری تأکید کرد: در بدو عملیات اجرایی رفع تداخلات اراضی، نسبت به تطبیق نقشه منابع طبیعی و ثبتی پلاک اقدام و جهت تعیین تکلیف موضوع: عدم امکان تهیه فایل های آراء و واگذاری به صورت لایه بندی و با کل نقشه پلاک؛ فایل آراء و واگذاری پلاک به صورت نقشه کاغذی به مدیریت امور اراضی استان جهت ارجاع به شرکت طرف قرارداد ارسال خواهد شد.

به گفته وی، در این جلسه که با حضور محمد رضا هاشمی رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی، صبور و زارع، رؤسای ادارات ثبت اسناد و املاک و دارایی شهرستان سپیدان، اسماعیل باقری کارشناس اداره امور اراضی و دبیر جلسه، دریا معاون و جمشیدی کارشناس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان، در محل حوزه مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد، مصوبات جلسه قبل قرائت و گزارشی از اقدامات و تحقق مصوبات چهاردهمین جلسه نیز، توسط دبیر کارگروه ارائه شد.

تطبیق نقشه منابع طبیعی با نقشه ثبتی هر پلاک، در بدو اجرا ضروریست

محمد رضا هاشمی رئیس اداره امور اراضی شهرستان در این جلسه به بیان لزوم تطبیق نقشه منابع طبیعی با نقشه ثبتی هر پلاک پرداخت و در ادامه گفت: نقش اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در موضوع رفع تداخلات اراضی مهم و تأثیر گذار است.

وی از نمایندگان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در این کارگروه خواست، فایل های جانمایی آراء و واگذاری های هر پلاک بر اساس شرایط خواسته شده توسط کارشناسان ناظر استانی، تهیه شود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26915

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *