پلمب 4 فروشگاه سم فروشی غیر مجازدر داراب

سم فروشی

پلمب 4 فروشگاه سم فروشی غیر مجازدر داراب

سرپرست واحد حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی داراب از پلمب 4 فروشگاه سم و کود شیمیایی فاقد مجوز قانونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان ومدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب، محمد حسین چراغی گفت: این فروشگاه ها به علت نداشتن پروانه تاسیس و عدم حضور مسئول فنی در فروشگاه پلمب شدند.

چراغی ابراز کرد: پلمب این فروشگاه ها در گشت مشترک بازرسی از فروشگاه های توزیع سموم و نهاده های کشاورزی توسط اداره اماکن، اداره تعزیرات، نماینده اداره صمت، رئیس اداره تولیدات گیاهی، مسئول حفظ نباتات، مسئول حراست و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی و نماینده نظام مهندسی کشاورزی شهرستان انجام شده است.

وی تاکید کرد: هدف از بازرسی و پایش فروشگاه های عرضه سموم کشاورزی در شهرستان، جلوگیری از عرضه و فروش سموم تقلبی، قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و کاهش آلودگی زیست محیطی است.

او با اشاره به این که در شهرستان داراب 30 فروشگاه مجاز عرضه سموم کشاورزی فعال وجود دارد تصریح کرد: نظارت بر مصرف سموم دفع آفات نباتي در راستای صیانت از سلامت جامعه در دستور کار این مدیریت قراردارد.

چراغی بیان کرد: افرادی که تمایل به راه‌اندازی فروشگاه سموم کشاورزی دارند، باید نسبت به اخذ پروانه بهره‌برداری از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و پروانه کسب و کار از اداره صمت اقدام کنند.

سم فروشی1

سم فروشی2

 

 

سم فروشی3

 

سم فروشی 4

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25276

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *