جلوگیری از احداث باغشهری در فیروزآباد

 _از_احداث_باغشهری_5_هکتاری_در_فیروزآبا1.jpg

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد با اشاره به گشت مستمر نیروهای امور اراضی شهرستان گفت: احداث باغشهری در اراضی زراعی به مساحت 50 هزار مترمربع در بدو کار متوقف شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد، سید کاظم موسوی اظهارکرد: نیروهای امور اراضی با اطلاع از شروع خیابان کشی در اراضی منطقه پوستکان بمنظور تفکیک و قطعه بندی اراضی جهت اجرای باغشهری پس از حضور در محل و ارائه اخطار کتبی، اجرای طرح متوقف شد و اراضی مذکور به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: بر اساس قانون حفظ كاربری اراضي زراعی و باغ ها هر گونه تغيير كاربری در اراضی كشاورزی و ساخت و ساز در مزارع و باغ ها بدون مجوز جهاد كشاورزی ممنوع است و با متخلفان، طبق قانون برخورد خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: کشاورزان به منظور جلوگیری از مشکلات قانونی قبل از اقدام به هر گونه ساخت و ساز، جهت مشاوره و اخذ مجوز به اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد با اشاره به حفظ ظرفیت اراضی کشاورزی جهت تامین امنیت غذایی کشور از جامعه کشاورزی و مردم خواست  در حفظ خاک و زمین های کشاورزی سهیم باشند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=13048

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *