۴ واحد صنفی متخلف در ارسنجان شناسایی شدند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از شناسایی ۴ مورد تخلف واحدهای صنفی عرضه کالاهای اساسی و نانوایی در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان واحدهای متخلف برای تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، سیدناصر حسینی خرمی تصریح‌ کرد: تا کنون چندین جلسه کارگروه نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی با حضور اعضاء کمیته اقدام مشترک این شهرستان برگزار شده و بالغ بر ۷۰ مورد بازدید از واحدهای نانوایی، فروشگاههای عمده فروشی و خرده فروشی سطح شهر و مراکز خرید توسط اکیپ شهرستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به تداوم و تشدید نظارت و بازرسی گفت: عمده تخلفات مشاهده شده شامل كم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قيمت و عدم نصب نرخ نامه بر روی كالا بوده است.

وی همچنین اظهار کرد: با حضور دادستان، بخشدار مرکزی، رئیس پلیس اطلاعات، مدیر و کارشناس بازرسی بازار جهاد کشاورزی، کارشناس بازرسی اداره صمت، رئیس شبکه دامپزشکی، کارشناس بهداشت شبکه بهداشت و درمان، رئیس و کارشناس بازرس اتاق اصناف شهرستان از تعدادی واحد نانوایی، میوه فروشی، مرغ فروشی و خوار و خوار و بار فروشی بازدید به عمل آمد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ارسنجان در بازدید از واحدهای صنفی مذکور گفت: باتوجه به نزدیک بودن ایام نوروز اگر عده‌ای بخواهند از طریق گران‌فروشی، احتکار، قاچاق کالا و فساد در امر توزیع کالاها اخلال ایجاد کنند، تحت تعقیب قانونی قرار می گیرند.

علی اصغر علیزاده خطاب به اخلالگران در عرضه و توزیع کالاهای اساسی مردم اظهار کرد: اگر احراز شود عده‌ای قصد انحصار یا ایجاد کمبود عرضه گوشت و سایر اقلام ضروری و اساسی ، گرانفروشی و کم فروشی دارند، از موارد اخلال در نظام اقتصادی محسوب و بطور جدی با متخلفین برخورد می شود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22244

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *