نظارت مستمر بر نانوایی های شهرستان داراب

نانوایی6

نظارت مستمر بر نانوایی های شهرستان داراب

مدیر جهادکشاورزی شهرستان داراب از نظارت مستمر بر نانوایی های این شهرستان خبر داد و گفت: از زمان واگذاری وظایف کارگروه گندم، آرد و نان به وزارت جهاد کشاورزی، بازرسی از نانوایی‌ها شهرستان با هماهنگی فرمانداری ویژه شهرستان به صورت محسوس و نامحسوس دردستور کار این مدیریت قرارگرفته است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب، حبیب اله فتحی تصریح کرد: تیم های بازرسی و نظارت این مدیریت بصورت روزانه در سه نوبت صبح، ظهر و شب، از نظر کمی و کیفی بر پخت نانوایی های شهرستان نظارت مستمر دارند.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: در بازرسی از نانوایی های شهرستان موارد تخلف کم فروشی، عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی، وزن نان و چانه و عدم رعایت ساعت کارنانوایی ها توسط تیم بازرسی مورد بررسی قرار می گیرد.

فتحی افزود: هدف کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان توزیع عادلانه آرد، جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی  می باشد.

وی یادآور شد: از زمان شروع نظارت بر نانوایی های شهرستان تا کنون با هماهنگی صورت گرفته 2 واحد نانوایی متخلف پلمب و برای 18 واحد متخلف نیز گزارش تخلف صادر و پرونده آنها برای صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب تاکید کرد: از همه همشهریان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی ها، مراتب را جهت بررسی های لازم به این مدیریت اطلاع رسانی کنند.

نانوایی5

 

نانوایی4

 

 

نانوایی3

نانوایی1

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25278

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *