طبق قانون باید همه اراضی کشاورزی کشورسند دار شود

4056748

وزیر جهاد کشاورزی گفت: طبق قانون باید همه اراضی کشاورزی کشور تا پایان سال ۱۳۹۹ صاحب سند می‌شدند که هنوز محقق نشده و باید این امر تسریع شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون به نقل از وزارت جهاد کشاورزی ، سید جواد ساداتی نژاد  گفت: از تلاش‌های انجام گرفته در زمینه رفع کامل تداخلات در اراضی ۲ شهرستان این استان تقدیر می‌کنم.

وی اظهار داشت: اجتماعی که حول قرارگاه صدور اسناد برای اراضی کشاورزی اتفاق افتاد، نشان داد که اگر همه دستگاه‌های متولی در این حوزه با هم باشند می‌شود موضوع صدور اسناد برای زمین‌های کشاورزی به ثمر برسد.

وزیر جهاد کشاورزی به اهمیت صدور سند تک برگ برای زمین‌های کشاورزی اشاره کرد و گفت: امیدواریم به زودی کشور ما نیز به جمع کشورهایی که اراضی آنها کاداستر شده محلق شود.

ساداتی نژاد تاکید کرد: طبق قانون باید همه اراضی کشاورزی کشور را تا پایان سال ۱۳۹۹ صاحب سند می‌کردیم که محقق نشده و باید و در هر صورت عزمی به وجود آمده تا کار در سایه همکاری‌ها به نتیجه برسد.

وی گفت: همه اراضی کشور تا پایان دولت سیزدهم سنددار می‌شوند و امیدواریم حول قرارگاه صدور اسناد، سنددار شدن تمام اراضی را جشن بگیریم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17814

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *