سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان معرفی شد

 

با اعطای حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، “شهاب الدین صالحی به سمت سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان” منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، در هفتمین روز از فروردین ماه آیین معرفی سرپرست جدید این مدیریت به ریاست حسن همتی فرماندار شهرستان برگزار شد.

در این آیین از زحمات مهدی نصیری مدیر سابق جهاد کشاورزی سپیدان درمدت بیش از دو سال تصدی این پست، تقدیر و تجلیل شد.

شهاب الدین صالحی دارای مدارک کارشناسی ارشد کشاورزی و کارشناسی حقوق و پیش از این دبیر شورای اصلاحات ارضی مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، رئیس اداره امور اراضی و مسئول طرح و برنامه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان و رئیس مراکز جهاد کشاورزی همایجان و کمهر در این شهرستان، بوده است.

مهدی نصیری نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کشاورزی و پیش از این به سمت سرپرست مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس منصوب شده است.

آیین تکریم و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان که با حضور؛ مسلم محمدی فرمانده بسیج مقاومت سپاه ناحیه سپیدان، محسن محمدی صفری کوچی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، علی ارغون مشاور رئیس سازمان و مسئول امور شهرستان ها و جمعی از بخشداران، شهرداران و سایر اعضای شورای اداری، شوراهای اسلامی روستا، بخش و شهر و تعدادی از بهره برداران پیشرو و معتمدین این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، بیش از دو ساعت به طول انجامید.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26927

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *