دامدار کارت در اختیار دامداران قیروکارزینی قرار گرفت

مدیر جهادکشاورزی شهرستان قیروکارزین از پرداخت 1میلیارد ریال تسهیلات خرید نهاده‌های دامی در قالب دامدار کارت به دامداران در این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی قیروکارزین، مهدی همتی گفت: در مرحله اول پرداخت تسهیلات به دامداران شهرستان قیروکارزین برای خرید نهاده های دامی مبلغ 10 ریال در قالب دامدار کارت پرداخت شده است.

وی اظهار داشت : این میزان تسهیلات در قالب 50 فقره دامدار کارت برای 50 نفر از دامداران شهرستان قیروکارزین پرداخت شده و تاکنون 390 نفر از دامداران متقاضی دامدار کارت به مبلغ 10 میلیارد ریال به بانک کشاورزی شعبه قیروکارزین معرفی و در سامانه سیتا ثبت شده است و پرداخت تسهیلات در بانک کشاورزی شعبه قیروکارزین کماکان ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین ادامه داد: اولویت معرفی دامداران برای دریافت دامدار کارت، هویت گذاری و شناسنامه دار کردن دام های موجود می باشد که برای هر راس دام سبک مبلغ 3 میلیون ریال و برای هر راس دام سنگین مبلغ7 میلیون ریال تسهیلات خرید نهادهای دامی در نظر گرفته شده است.

همتی اضافه کرد: دامدارکارت صرفاً برای خرید نهاده های دامی از تعاونی های دامداران مورد تایید مدیریت جهادکشاورزی شهرستان قیروکارزین بوده و در سایر موارد کاربردی نخواهد داشت.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=18112

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *