ضرورت توسعه صادرات ماهیان خاویاری در بیضا

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: در بازدید رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از مرکز پرورش ماهیان خاویاری ملوسجان در بیضا بر اهمیت امنیت سرمایه‌گذاری و صادرات تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، صدیقه مویدی اظهار کرد: در بازدید محمد جواد عسکری از مرکز پرورش ماهی ملوسجان ضمن بررسی مشکلات این مجموعه از مراحل مختلف تولید، عنوان کرد: این مجموعه بزرگترین مرکز پرورش ماهی خاویار در استان‌های غیرساحلی کشور است که سالانه ۱۲۰ تن گوشت خاویار و ۳ تن خاویار را تولید می‌کند.

عسکری با بیان اهمیت رعایت ملاحظات زیست‌محیطی در جوار این مجموعه‌، افزود: پیشگیری از آلودگی های محیط زیست نیازمند اقدامات کارشناسی در این زمینه است.

محمدجواد عسکری با تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری و جذب منابع لازم، با بکارگیری دانش فنی روز در توسعه این مرکز پرورش ماهی، اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار و تامین امنیت سرمایه‌گذاری در این پروژه بسیار اهمیت دارد که تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری با این مجموعه هستند تا ظرفیت تولید ماهی خاویار با هدف صادرات و همچنین ایجاد اشتغال در این منطقه افزایش پیدا کند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26944

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *