برگزاری اولین قرارگاه امنیت غذایی شهرستان پاسارگاد

فرماندار شهرستان پاسارگاد، نظارت بر کیفت و قیمت اجناس و اقلام اساسی و رضایتمندی شهروندان در الویت برنامه‌های قرارگاه امنیت غذایی شهرستان است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد، اولین جلسه قرارگاه امنیت غذایی شهرستان به منظور هماهنگی جهت تبیین سیاست‌های اجرایی، تنظیم بازار و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در سالن جلسات شهید جوکار مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد.

مهدی علی‌پور در جلسه قرارگاه امنیت غذایی شهرستان گفت: تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت‌گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

فرماندار خاطر نشان کرد: تشکیل و راه اندازی قرارگاه امنیت غذایی، به منظور صیانت از سفره مردم و آرامش در تأمین و تدارک کالاهای اساسی بوده و فرصتی است تا هر بخشی در راستای وظایف ذاتی دستگاه خود با پایش مشکلات تولید، تأمین، توزیع و نظارت پاسخگو بوده و به موقع نسبت به رفع محدودیت‌ها و موانع اقدام نماید.

وی تصریح کرد: رفع موانع تولید، رصد و کنترل قیمت محصولات کشاورزی، تأمین نهاده‌ها و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مهمترین هدف بخش کشاورزی است که نقش مهمی در معیشت مردم دارد که توسط این قرارگاه روزانه با حضور مسئولان امر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22706

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *