نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شیراز برگزار می شود

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مجتبی دهقان پور تصریح کرد: در نمایشگاه مذکور 159 شرکت کننده داخلی و دو هیئت عالی رتبه از کشورهای عراق و افغانستان حضور دارند.

به گفته وی؛ هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، در مساحتی بالغ بر 9800 مترمربع و در سالن های حافظ، بهار، نرگس، سرو، ملاصدرا، اردیبهشت و فضای باز برگزار می شود.

 او اضافه کرد: در این نمایشگاه 67 شرکت با زمینه فعالیت ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون، 50 شرکت با موضوع نهاده ها و 42 شرکت در زمینه سیستم های آبیاری و آبرسانی حضور دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: کارشناسان با تجربه و خبره این سازمان در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه ای در سالن حافظ حضور دارند و به بازدیدکنندگان مشاوره های علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می دهند.

وی افزود: شناساندن پتانسیل های داخلی و خارجی ، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه های مختلف از جمله ماشین آلات توسعه صنایع کشاورزی در کشور، ایجاد اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ،توسعه صادرات بخش کشاورزی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

دهقان پور اظهار کرد: هماهنگی لازم به منظور بازدید بیش از دو هزار نفر از کشاورزان پیشرو و برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی صورت گرفته است.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ادوات، ماشین آلات، نهاده ها و سیستم های آبیاری از بیستم تا بیست و سوم اردیبهشت ماه، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان فارس از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=7073

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *