همزمان با سراسر استان: آغاز رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در سپیدان

 

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان گفت: همزمان با سراسر استان، رزمایش جهادگران فاطمی با گردهمایی و تجمع کلیه گروه های جهادی در محل سپاه ناحیه سپیدان با سخنرانی فرمانده بسیج مقاومت سپاه ناحیه و فرماندار این شهرستان در راستای هماهنگی و اجرای برنامه های عملیاتی رزمایش و با رمز یا فاطمه الزهراء افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، شهاب الدین صالحی اظهار کرد: این رزمایش به صورت تخصصی و در هشت حوزه؛ باغبانی، بازرگانی و تنظیم بازار، خدمات عشایری، آفات و بیماری های گیاهی، زمین، دام و شیلات، حفاظت از عرصه های کشاورزی و ملی و دانش اجرا می شود.

به گفته وی، این رزمایش در قالب 34 گروه جهادی از بخش های کشاورزی، دام و منابع طبیعی، در این شهرستان شروع و به مدت ده روز از 17 لغایت 26 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این رزمایش با مشارکت ادارات تابعه: منابع طبیعی و آبخیزداری، دامپزشکی، تعاون روستایی و امور عشایر شهرستان سپیدان و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی این شهرستان برگزار می شود، تصریح کرد: ادارات و واحدهای اجرایی؛ حفظ نباتات، زراعت، امور اراضی، منابع طبیعی، باغبانی، تنظیم بازار، امور عشایر، دامپزشکی، امور دام، شیلات و ترویج کشاورزی، در این رزمایش فعالیت دارند.

این مقام مسئول افزود: گروه های؛ تغذیه باغات میوه، نظارت و کنترل قیمت کالا و محصولات، بازرسی و نظارت بر نانوایی ها، واکسیناسیون دام و آب رسان دام عشایری، سن گندم و پایش کرم سیب، حفظ کاربری، حفاظت از عرصه های ملی، شیلات، طیور و چهار کارگاه آموزشی با عناوین؛ بیماری های مشترک انسان و دام، طبخ آبزیان، قارچ خوراکی و توسعه باغات دیم در اراضی شیبدار، تا پایان این رزمایش حضور فعال خواهند داشت.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26948

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *