همزمان با سومین روز از رزمایش جهادگران فاطمی: کارگاه آموزشی طبخ آبزیان در سپیدان برگزار شد

 

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان گفت: همزمان با سومین روز از رزمایش جهادگران فاطمی، کارگاه آموزشی طبخ آبزیان با مشارکت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان و سپاه ناحیه سپیدان، در محل روستای دالین از توابع بخش همایجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، شهاب الدین صالحی اظهار کرد: این کارگاه آموزشی، با تدریس زهرا بهاالدینی سرپرست اداره آموزش و ترویج کشاورزی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان و با حضور حسین نیک کردار مسئول واحد شیلات این مدیریت، سمانه پیوستگان کارشناس ترویج مرکز جهاد کشاورزی همایجان و جمعی از زنان روستایی فراگیر اجرا شد.

به گفته وی، کارگاه آموزشی طبخ آبزیان با هدف ترویج و افزایش مصرف سرانه ماهی در بین خانوارهای روستایی، شناخت ارزش غذایی آن و آشنایی با انواع روش های طبخ، برگزار شد.

این مقام مسئول با اشاره به شرایط مستعد آب و هوایی این شهرستان در پرورش ماهی، بخصوص قزل آلای رنگین کمان بیان کرد: ترغیب و تشویق تولید و مصرف این محصول پروتئینی آبزی، از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، استقبال بهره برداران این بخش از کشاورزی را به دنبال خواهد داشت.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26949

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *