برخورد قاطع با اصناف متخلف در بیضا

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا با اشاره به اجرای مانور نظارت بر قیمت اقلام اساسی خانوار و عدم احتکار کالاهای معیشتی، کنترل کیفیت و بهداشت مواد غذایی در این شهرستان گفت: یازده فروشگاه مواد غذایی و فروش سم و کود شیمیایی متخلف شناسایی و به مراجع قانونی ارجاع شدند.

شناسایی انبار های روغن احتکاری در کوار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار از شناسایی سه انبار احتکار روغن خوراکی در این شهرستان خبر داد و گفت: جمعا 6 هزار لیتر انواع روغن خوراکی از این انبار ها کشف و ضبط شد.

توت فرنگی فیروزآباد به بازار آمد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد از آغاز برداشت توت فرنگی از سطح 15 هزار متر مربع مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت و عرضه توت فرنگی تا اواسط خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

کشف کالاهای احتکار شده در فسا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا از کشف بیش از چهار تن روغن خوراکی و بالغ بر پنج تن ماکارونی احتکار شده در این شهرستان خبرداد.

کشف کالاهای احتکار شده در فسا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا از کشف بیش از چهار تن روغن خوراکی و بالغ بر پنج تن ماکارونی احتکار شده در این شهرستان خبرداد. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی فسا، ناصر انصاری گفت: مواد غذایی احتکار شده شامل 3060 لیتر روغن مایع، 1420 لیتر روغن جامد و 5480 عدد ماکارونی بود. وی […]

یارانه نهال به باغداران ارسنجان پرداخت شد

 سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از پرداخت 500میلیون ریال یارانه نهال برای احداث ۴ هکتار باغ به باغداران این شهرستان خبر داد.به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، غلامعباس زارعی فر تصریح کرد: در طرح مذکور ۷ نفر از متقاضیان احداث باغ انجیر مبلغ ۳۲۸ میلیون ریال یارانه برای خرید و کاشت […]