پلمپ فروشگاه های غیر مجاز سموم در کازرون

p

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کازرون گفت:سه فروشگاه متخلف عرضه سموم و نهاده های کشاورزی در این شهرستان با دستور قضایی پلمپ شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرونحمید رشیدی با تاکید بر اینکه ساماندهی فروشگاه های کشاورزی با سلامت جامعه مرتبط و از اولویت های کاری جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: فروشگاه های متخلف به علت عدم حضور مسئول فنی، نداشتن پروانه تاسیس و عرضه سموم تاریخ گذشته پلمپ شدند.

این مقام مسئول اظهار کرد: دارا بودن پروانه فعالیت و مجوز فروش، نصب اتیکت قیمت، عدم فروش سموم قاچاق، تاریخ گذشته و تقلبی و حضور دائم کارشناس فنی در فروشگاه ها از جمله مسائل مورد رصد و ارزیابی در طرح ساماندهی فروشگاه های سموم کشاورزی است.

به گفته وی؛ در صورت عدم رعایت هر یک از موارد مذکور پس از اخطار کتبی، فروشگاه پلمپ و پرونده برای تعیین تکلیف به مراجع ذی صلاح ارجاع خواهد شد .

رشیدی با بیان اینکه  سیاست این مدیریت کنترل غیرشیمیایی آفات با استفاده از عوامل بیولوژیک و ابزار و تجهیزات غیر شیمیایی است، افزود: تعداد 56 فروشگاه عرضه سموم نباتی در شهرستان کازرون فعالیت می کند و در حال ساماندهی فروشگاه‌های سموم کشاورزی هستیم.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: با توجه به اهمیت حفظ منافع کشاورزان و صیانت از سلامت جامعه این بازدیدها به‌طور مستمر ادامه خواهد داشت و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت‌.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17895

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *