تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در ارسنجان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بمنظور پیشگیری از گرانفروشی، احتکار و کمبود اقلام اساسی و کالاهای مصرفی در فروشگاه های مواد غذایی پروتئینی، میوه فروشی ها و نانوایی های این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، غلامعباس زارعی فر تصریح کرد: برای تسریع و تسهیل در امر نظارت بر بازار ، اکیپ های پنج نفره متشکل از کارشناسان این مدیریت و نمایندگانی از فرمانداری، دادستانی عمومی و انقلاب، ادارات صمت، اتاق اصناف ، بسیج اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و اداره دامپزشکی گشت های مشترک نظارت بر پنج منطقه ویژه شهر و روستا را به صورت تمام وقت از روز سه شنبه بیستم اردیبهشت ماه آغاز نمودند.

او ابراز کرد: در اجرای طرح مذکور علاوه بر پلمپ یک واحد نانوایی بدلیل تعطیلی خودسرانه و کشف و توزیع 1300 کیلوگرم روغن خوراکی و 300 کیلوگرم ماکارونی (به قیمت 8300 تومان) از انبار خانگی دو فروشگاه، 7 تن روغن خوراکی و حدود 2 تن ماکارونی از پنج فروشگاه مواد غذایی متخلف کشف و به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، پرونده متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی با تاکید بر تداوم نظارت ها افزود: احتکار، گران فروشی، عدم درج قیمت و عرضه خارج از شبکه اقلام و کالاهای اساسی از جمله تخلفات این واحد های صنفی بود.

به گفته وی همزمان با سراسر کشور مانور نظارت بر بازار در قالب رزمایش جهادگران فاطمی در ارسنجان نیز برگزار شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22283

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *