برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی شهرستان خرم بید

 

indexba
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید گفت: جلسه ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی به ریاست فرماندار وحضور سایر اعضاء با هدف تأمین و نظارت موثر بر توزیع کالاهای اساسی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید آرش خسروانی اظهار کرد: مرادی زادگان فرماندار خرم بید در جلسه ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی شهرستان گفت: امنیت غذایی سفره مردم، اولویت نخست مسئولین است و با همکاری دستگاه‌ های مسئول‌‍ عضو ستاد تنظیم بازاز و کمیسیون نظارت، نظارت بر چگونگی توزیع کالاهای اساسی و پرمصرف تشدید خواهد شد.
فرماندار خرم بید با تصریح اینکه هیچ افزایش قیمتی بالاتر از نرخ مصوب در مورد کالاهایی که اصلاح قیمت داشته اند، قابل قبول نیست؛ استمرار نظارت‌ها و اهتمام کافی به توزیع کالا در شهرستان و برخورد قاطع و قانونی با فرصت طلبان، سودجویان و مخلان تعادل بازار را مورد تأکید قرار داد.

مرادی زادگان  تصریح کرد: خوشبختانه هیچ کمبودی در خصوص تامین کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد و اقلام ضروری شامل اصلاح قیمت در بازار به اندازه نیاز شهروندان موجود است و در این خصوص در جلسه قرارگاه مشترک به صورت روزانه نوسان های قیمتی، تعادل عرضه و تقاضا ۵ قلم اجناس مورد نظر با موجودی انبارها بررسی و مورد رصد و پایش قرار می گیرد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید تأکید کرد: تیم نظارتی متشکل ازاعضا قرارگاه امنیت غذایی به صورت روزانه فعال و نظارت بر حسن اجرای طرح و جلوگیری از تضیع حقوق شهروندان در باب گرانفروشی و احتکار و التهابات قیمتی احتمالی بازار  را رصد و تمهیدات لازم را اتخاذ می نمایند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24138

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *