بازدید تیم نظارتی از نانوایی ها و مراکز عرضه لبنیات در سطح شهر

indexbaz2
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید گفت: بر اساس مصوبه و سیاست های قرارگاه نظارت و تنظیم بازار و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ساماندهی و نظارت مستمر و هدفمند بر نانوایی‌های شهرستان خرم بید، تیم نظارتی متشکل از فرمانداری، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف به صورت سرزده از نانوایی های سطح شهر و همچنین مراکز عرضه لبنیات بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید، آرش خسروانی بیان کرد: در این بازدید نحوه عرضه نان به شهروندان، رعایت بهداشت نانوایی ها، ساعت پخت، کم فروشی، تعطیلی خودسرانه، رعایت قیمت مصوب فروش  مورد بازرسی قرارگرفت.
وی ادامه داد : مقرر شد نظارت‌هایی که وجود دارد تشدید شوند و با نانوایی‌هایی که چند بار به آن‌ها تذکر داده شده است و رعایت تکرده اند، ضمن تشکیل پرونده و معرفی به تعزیرات حکومتی پس از طرح در کمیته آرد و نان شهرستان، از سهمیه آرد متخلفین کسر و در صورت تکرار تخلف، واحد مربوطه پلمب و لغو مجوز شوند.
خسروانی افزود: تمام نانوایی ها موظفند در صورت خرابی دستگاه  که منجر به تعطیلی  نانوایی می شود و یا تخلیه و بارگیری آرد مراتب را حتما به جهاد کشاورزی به صورت مکتوب اطلاع دهند تا  هماهنگی های لازم جهت پخت جایگزین انجام شود .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24140

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *