صدور دامدار کارت جدید در شهرستان کازرون

f35a7f22 3d8a 4063 8a13 d32c6394620d

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از صدور دامدارکارت جدید در حمایت از تامین نهاده‌های دامی و در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون،حمید رشیدی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات دامدار کارت در این شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است اظهار کرد: دامدار کارت از سال گذشته برای کمک به دامداران تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات با نرخ بهره ۱۱ درصد صادر و پرداخت می شد که در سال جاری با سقف اعتباری دو میلیارد ریال و نرخ سود ۱۰ درصد صادر می شود.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دامدار کارت تنها برای خرید نهاده‌های دامی است افزود: صدور دامدار کارت تنها برای مراکز فروش نهاده‌های دامی است و نمی توان آن را در جای دیگر هزینه کرد.
رشیدی با بیان اینکه شهرستان کازرون با داشتن افزون بر 24هزار راس دام سنگین و 500 هزار راس دام سبک، یکی از قطب های دامپروری استان فارس به شمار می رود، افزود: به ازای هر راس دام سبک 390 هزار تومان و به ازای هر راس دام سنگین دو میلیون 100 هزار تومان پرداخت می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: جامعه هدف این تسهیلات ارزان قیمت فعالان بخش‌های پرورش گاو شیری صنعتی، دامداری سبک و سنتی روستایی، طیور گوشتی و طیور غیرگوشتی می باشد و برای دامدارانی که در سامانه سیتا ثبت نام شده اند در کوتاهترین زمان ممکن دامدار کارت صادر و در اختیار تولیدکنندگان این بخش قرار می گیرد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17916

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *