نیروی انسانی می تواند عامل تحرک سازمان باشد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: معتقد هستم آن چیزی که می تواند یک سازمان را به حرکت در بیاورد و موفق کند نیروی انسانی است و تعاملات باید به نحوی شکل بگیرد تا انسان محور همه تغییرات باشد.

برگزاری مانور بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی در خرم بید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید گفت: همزمان با تولد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در اولین روز از هفته جهاد کشاورزی مانور بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی خرم بید برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید؛ آرش خسروانی با اشاره به اینکه قرارگاه امنیت […]

تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین

سرپرست مدیریت  امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت : واگذاری زمین برای مدت معین و با توجه به شرایط خاص منطقه است و در صورت عملکرد مطلوب واگذاری زمین تمدید می شود. تشخیص واگذاری اراضی به صورت شرکت، تعاونی، مشاع و یا به صورت فردی به عهده هیات 7 نفره است که طبق عرف محل و انتخاب احسن تصمیم می گیرند.

حفظ کاربری اراضی کشاورزی ضامن تولید محصولات کشاورزی

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: پیشگیری و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی یک الزام قانونی است. تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها در هر استان به عهده کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی تشکیل می شود.

تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین

معاون عمرانی استانداری فارس گفت: استانداری فارس به عنوان نماینده دولت بر اساس درخواست های تولیدکنندگان و سرمایه گذاران به دنبال اشتغال زایی و افزایش سرمایه گذاری در استان می باشد.

جلسه کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان فارس

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: بر اساس موضوع ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، سازمان جهاد کشاورزی مکلف است با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک نسبت به رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین و مقررات موازی در اراضی ملی، دولتی و مستثنیات اشخاص اقدام نماید و پس از رفع موارد اختلافی نسبت به اصلاح اسناد مالکیت و صدور اسناد اراضی کشاورزی اقدام نماید.

طرح تولید عایق رطوبتی و پرایمر در فیروزآباد اجرا می شود

 مسئول امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد از واگذاری اراضی ملی جهت اجرای طرح تولید عایق رطوبتی (ایزوگام) و پرایمر در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد، حسینعلی رضایی گفت: با تصویب طرح مذکور در کمیسیون ماده 21 میزان 7000 مترمربع از اراضی ملی روستای سفیدویه واقع […]

تولید 100 هزار تن هندوانه در فیروزآباد

مسئول زراعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد گفت: پیش بینی می شود بالغ بر100 هزار تن هندوانه از سطح دو هزار هکتار مزارع این شهرستان برداشت شود. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی فیروزآباد، جواد پورمحمدی تصریح کرد: این محصول از اواخر اسفند ماه ماه به صورت نشایی و بذری کشت شده و با […]