پیام تبریک مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی و تولید شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید، آرش خسروانی  طی پیامی، فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی و تولید شهرستان تبریک گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جهاد سازندگی از جمله اولین نهادهای انقلابی بود که به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی در راستای حمایت از  مردم محروم و کمک به  توسعه مناطق روستایی پا به عرصه حیات گذاشت.این نهاد مقدس در طول حیات خود با به کارگیری نیروهای داوطلب مردمی و در سایه فرهنگ انقلابی همراه با شور و نشاط وخدمت به مردم روستایی ، توانست نقش بسیار موثری را در فرآیند توجه همه جانبه به مناطق روستایی و عشایری کشورمان ایفا کند.
یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور که بیشترین تاثیر را در روند بهبود زندگی مردم بر عهده دارد، بخش کشاورزی و دامپروری است.
اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته جهاد کشاورزی ، این ایام فرخنده را به تمامی کشاورزان نستوه و فداکار ،تلاشگران عرصه جهاد کشاورزی ،تولید کنندگان ،بهره برداران ،سربازان عرصه کار و تلاش و سازندگی ،کارشناسان و متخصصان عزیز و تلاشگران عرصه تولید محصولات کشاورزی و دامیروری تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
رجای واثق دارم دست اندرکاران جهاد کشاورزی بتوانند با خدمت رسانی هرچه بیشتر به کشاورزان منطقه ،حضور فعال در روستاها ،منشا خیر و برکت برای مردمان شریف این دیار باشند.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24146

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *