اجرای مانور خودحفاظتی ادارات

 indexr

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید از اجرای طرح خود حفاظتی ادارات در شرایط بحرانی بمنظور حفظ شرایط موجود و جلوگیری از بروز خسارت جانی تا رسیدن نیروهای نظامی خبر داد .

 به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید آرش خسروانی با اعلام این خبرگفت: با توجه به تهدیدات متصور امنیتی در سطح کشور، استان و شهرستان ها مانند تزلزل بازار بورس و پایین آمدن آستانه تحمل سهامداران، راکد شدن بازار کسب و کار ، گرانی خودرو و افزایش قیمت ها ، گرانی مواد خوراکی (شکر، روغن، مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ) و احتمال بروز اغتشاش توسط  اغتشاش گران وجود دارد و در طرح خود حفاظتی  ادارات می بایست در شرایط بحرانی بتوانند با تکیه بر توان نیروهای خود تا رسیدن نیروهای نظامی شرایط موجود را حفظ و از بروز خسارت جانی و مالی جلو گیری کنند.

وی افزود در این طرح به رعایت موارد پیشگیری از جمله نصب دوربین مدار بسته، مجهز کردن پنجره ها به نرده، اتاق نگهبانی، عدم نگهداری مواد اشتعال زا در حیاط اداره بدون نگهبان مانند کاغذ و منابع سوخت و عدم نگهداری مواد منفجره تأکید شد .

این طرح با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، فرماندار ، رئیس اداره منابع طبیعی و کلیه کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید انجام شد .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24149

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *