گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه

      امام جمعه شهرستان رستم گفت: کشت قراردادی بهترین فرصت برای رونق تولید، کمک به معیشت کشاورزان و اقتصاد کشور است مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت: عبور از کشت های سنتی راه نجات عرصه کشاورزی در این سالهای خشکسالی است به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، حجت الاسلام حسینی […]

نقشه راه کشاورزی شهرستان آباده تبیین شد

مهدی امینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده در مراسم گردهمایی پرسنل این مدیریت نقشه راه کشاورزی در این شهرستان را به شرح ذیل بیان نمود: ۱– اجرای سیاست ها و راهبردهای سازمان متبوع مانند توسعه گلخانه ها ، توسعه باهات دارویی اصلاح الگوی کشت ۲– انجام بررسی ها و اقدامات لازم به منظور برنامه ریزی […]

جهاد کشاورزی در فارس اهمیت بسیاری دارد

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه این استان قطب کشاورزی و دامداری است، گفت: مسئله جهاد کشاورزی اهمیت بسیاری دارد که امیدوار هستیم مدیران محترم بیرون از دستگاه جهاد کشاورزی هماهنگی و همراهی ویژه‌ای با این عزیزان داشته باشند.

امنیت غذایی با تفکر محقق می شود

معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه در دنیا امنیت غذایی با تفکر اتفاق می افتد، گفت: ما در کمربند خشک هستیم و خشکسالی اتفاق افتاده است.

فارس پایلوت صادرات محصولات کشاورزی می شود

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست گفت: مدنظر است در استان فارس محصولات باکیفیت و ارگانیک کشاورزی و با نظارت درجه بندی، بسته بندی و در قالب یک فضای پایلوت حمل و نقل هوایی صادر شود.

کشاورزان نمونه، مروج کشاورزی باشند

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه کشاورزی باید با دانش روز توسعه یابد، گفت: کشاورزان نمونه، برای سایر بهره برداران این بخش مروج باشند.

تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی فارس

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس روز چهارشنبه بیست و پنجم خردادماه در این آیین گفت: نگاه توامان به دو گزینه افزایش تولید و حفظ منابع پایه به عنوان یک عامل اثرگذار در انتخاب نمونه های بخش کشاورزی است.