شرکت مدیر و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد در عبادت سیاسی عبادی نماز جمعه

در آخرین روز از هفته جهاد کشاورزی، سید حسن موسوی مدیر و جمعی از کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد، در نماز جمعه شرکت کردند. ⚜️ در این مراسم میز خدمت جهت پاسخگویی به مسایل و مشکلات بهره‌برداران شهرستان برقرار شد.

دیدار رئیس و کارکنان دادگستری، با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد

در ششمین روز از هفته جهاد کشاورزی شبیر شاکر رئیس دادگستری شهرستان پاسارگاد در دفتر مدیریت با سید حسن موسوی مدیر و جمعی از کارکنان، دیدار و هفته جهاد کشاورزی را تبریک گفتند. ⚜️ در این دیدار شاکر ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی، با یادآوری اهمیت کار کشاورزی در حفظ امنیت غذایی جامعه، در این […]

دیدار با همسر شهید جهادگر مصیب جوکار

در ششمین روز هفته جهاد کشاورزی و بدین مناسبت، مدیر و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی با همراهی نعمت اله کشتکار رئیس بنیاد شهید شهرستان با همسر شهید جهادگر مصیب جوکار دیدار کردند. ⚜️ در این دیدار ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی، یاد و خاطره این شهید جهادگر را گرامی داشتند.

دیدار جانشینان فرمانده‌های نیرو انتظامی و سپاه، با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد

در ششمین روز از هفته جهاد کشاورزی دیدار و نشست صمیمانه خدابخش حسن‌زاده جانشین فرمانده نیروی انتظامی، علی برزگر جانشین فرمانده سپاه و رحمت اله ارجمندی رئیس پلیس امنیت عمومی شهرستان پاسارگاد در دفتر مدیریت با سید حسن موسوی مدیر و جمعی از کارکنان، دیدار و هفته جهاد کشاورزی را تبریک گفتند. ⚜️ در این […]

دیدار مدیر و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی با امام جمعه شهرستان پاسارگاد

در سومین روز از هفته جهاد کشاورزی مدیر و جمعی از کارکنان مدیریت به همراه حسین توکلی دبیر شورای جمع‌آوری زکات شهرستان، با محمد امین عزیزی امام جمعه شهرستان پاسارگاد دیدار کردند. ⚜️ در این دیدار موسوی ضمن تبریک مناسبت‌های دهه کرامت و هفته جهاد کشاورزی، به بیان عملکرد و دستاوردهای این مجموعه پرداخت. ⚜️ […]

تدبیر در امر کشاورزی ضروری است

به گزارش روابط عمومی سازما جهاد کشاورزی در استان فارس، آیت ا… سید علی‌اصغر دستغیب در نشست جامعه روحانیت که به میزبانی جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد، با اشاره به روایت” اَلعبدُ یُدَبِّرَ وَ اللهُ یُقَدِّرَ”، بیان کرد: تدبیر بر عهده‌ی بندگان و متعاقب آن تقدیر از جانب خداوند است به دنبال تدبیر، خدواند متعال تقدیر خیر عطا خواهد کرد.

جهاد کشاورزی در فارس اهمیت بسیاری دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، آیت الله لطف الله دژکام روز جمعه بیست و هفتم خرداد که مصادف با روز جهاد کشاورزی بود در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به اینکه داخل دستگاه جهاد کشاورزی زحمت خود را می کشند، تصریح کرد: همین طور نمایندگان محترم مجلس با هدف گذاری مناسب در بحث توسعه استان فارس؛ توسعه و پیشرفت در زمینه کشاورزی و دامداری و تولیدِ آن چه که ضروری کشور است باید هماهنگی و همراهی داشته باشند.

دیدار مدیر با کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی

به مناسبت دهه کرامت و هفته جهاد کشاورزی، سید حسن موسوی مدیر جهاد کشاورزی با سرکشی به اتاق‌های کارکنان و با توزیع شیرینی، ضمن تبریک مناسبت‌های دهه کرامت و بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی، از زحمات کارکنان این مدیریت تقدیر کرد.

الگوی کشت نیازمند سیاست حمایتی است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، مجتبی دهقان پور در نشست جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی فارس برگزار شد، با بیان اینکه در ارائه الگوی کشت، مولفه‌های بسیار زیادی از جمله بحث‌های اکولوژیکی، زیست بومی و افزایش بهره وری آب موثر هستند، تصریح کرد: باید گیاهان سازگار  با کم آبی لحاظ شود و سیاست‌ها در راستای افزایش تاب‌آوری بخش کشاورزی در مقابل تکانه های محیطی، به طور مشخص تغییر اقلیم و تکانه های اقتصادی متاثر از بازارهای داخلی و بین‌المللی باشد.

جلسه با عاملین هویت‌گذاری دام سبک در شهرستان پاسارگاد

در سومین روز از هفته جهاد کشاورزی، در راستای جلوگیری از وجود تناقض و شبه در آمار پلاک‌کوبی و معرفی دامداران جهت دریافت تسهیلات بانکی، جلسه‌ای با حضور سید حسن موسوی مدیر، مسعود شادکام رئیس اداره بهبود تولیدات دامی، عسکر رسولی رئیس اداره امور عشایر، سعید حسینی رئیس تعهونی دامداران و عاملین پلاک‌گذاری در محل […]