پرداخت مستقیم یارانه به کشاورزان برای نخستین بار

4151699

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: توانستیم برای اولین بار یارانه را به صورت مستقیم به کشاورزان پرداخت کنیم.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمد قربانیاظهار کرد: از بحران به وجود آمده در سراسر دنیا تعابیر مختلفی می‌شود که بعضی به آن جنگ جهانی نان نام می‌برند.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم که این بحران تا پنج سال آینده ادامه خواهد داشت، ادامه داد: این امر یک پیام مثبت برای ما دارد تا از ظرفیت‌های داخلی برای تولید محصولات کشاورزی استفاده کرده و به این تولیدات جهت دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: بسیاری از کشورهای اطراف تغییر و تحولاتی در ساختارهای خود ایجاد کرده‌اند و وزارتی برای تأمین محصولات کشاورزی و غذای کشور خود با نام امنیت غذایی ایجاد کرده‌اند اما وزارت جهاد کشاورزی در کشور ما همان وزارت امنیت غذایی یعنی معادل امنیت ملی در شرایط فعلی است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اتخاذ شده در بخش کشاورزی در جهت تأمین امنیت غذایی است تا سفره مردم دچار اختلال نشود، خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی در این جنگ غذا تنها نیست و تمام نخبگان و صاحب‌نظران بخش کشاورزی با آن همراهی دارند.

قربانی به سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: وزیر جهاد کشاورزی چهار عبارت کلیدی را محور تمام فعالیت‌ها قرار داده است که اولین کلیدواژه «همه با هم» است که پیام‌های زیادی دارد.

وی با بیان اینکه از شهریور ماه سال گذشته تاکنون انواع بحران‌ها را در بخش کشاورزی داشته‌ایم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در حوزه واردات اشاره کردند که دشمنان در حوزه‌های مختلف مقابل ما صف می‌کشند و بحران ایجاد می‌کنند که توانستیم از این بحران‌ها با همین شعار و کلیدواژه عبور کنیم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17940

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *