جذب 16میلیارد ریال تسهیلات ” سرمایه در گردش نهاده های دام وطیور در ارسنجان

 

 
سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت:با حذف ارز ترجیحی، 16 میلیارد ریال تسهیلات “سرمایه در گردش نهاده های دام ،طیور و ٱبزیان” برای تامین نهاده دامی و طیور توسط دامداران شهرستان جذب شد.
 
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، غلامعباس زارعی فر اظهار داشت: با توجه به استمرار بحران خشکسالی و کاهش قدرت مالی دامداران ، گام‌های موثری برای کمک به دامداران در سطح ملی صورت گرفته که با اجرای آنها کمک‌های مهمی برای رشد اقتصادی خانوارهای دامدار صورت می گیرد.
 
وی “تسهیلات سرمایه در گردش نهاده های دامی و طیور” را نمونه‌ای از اقدامات صورت گرفته دولت جدید برای ارائه خدمت‌رسانی مطلوب برای تامین نهاده‌های دامی  عنوان کرد.
 
زارعی فر افزود: با توجه به حذف ارز ترجیحی و هدفمندی یارانه‌های بخش کشاورزی جهت  کمک به تامین علوفه دامی مورد نیاز دامدار  16 میلیارد ریال در قالب تسهیلات “سرمایه در گردش نهاده های دام ،طیور،ٱبزیان” با سود بسیار پایین در شهرستان جذب و همچنین  340نفر با اعتبار19 میلیارد ریال به بانک معرفی شدند.
 
سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان  ارسنجان اظهار داشت: دامداران می‌توانند با ثبت تقاضای خود با حضور در جهادکشاورزی شهرستان و معرفی به بانک کشاورزی با تمهیداتی که برای تسهیل در ضمانت‌های بانکی اندیشیده شده، نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22302

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *