فناوری های دانش بنیان به مزارع تولیدی می روند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از توافق برای تسهیل استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در واحدهای تولیدی بخش کشاورزی این استان خبر داد و گفت: در برخی از واحدهای تولیدی فناوری هایی که شرکت های دانش بنیان دارند را پیاده سازی خواهیم کرد.

رویکرد جهاد کشاورزی فارس، تعاملی است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، مجتبی دهقان پور در نشست بررسی مشکلات اجرای طرح های آبیاری نوین در اقلید که با حضور مسلم صالحی نماینده مردم این شهرستان و فریبرز عباسی معاون وزیر جهاد کشاورزی برگزارشد، تصریح کرد: به تعبیر برخی از ذی نفعان بروکراسی اداری باعث تعلل در انجام کار می شود.

توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی فارس

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی  در استان فارس، محمدجواد عسکری در نشست هم اندیشی “توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی استان فارس” که با حضور فرمانداران این استان برگزار شد، با بیان اینکه چهار ماموریت برای فرمانداران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: دعوت از سرمایه گذاران، حمایت از تولید داخلی، حذف بروکراسی های اداری از جمله این ماموریت ها است.

مشکلات بخش کشاورزی با ورود جدی فرمانداران برطرف می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، محمد هادی ایمانیه در نشست هم اندیشی “توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی استان فارس” که با حضور فرمانداران این استان برگزار شد، با تاکید بر اینکه فرمانداران بر اساس میزان ورود در عرصه های کشاورزی رتبه بندی می شوند، تصریح کرد: فرمانداران باید در اسرع وقت شرایط اقلیمی، وضعیت کشاورزی و باغداری و دامداری شهرستان را شناسایی کنند.

شورای راهبردی کشاورزی فارس تشکیل می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، مجتبی دهقان پور در نشست هم اندیشی “توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی استان فارس” که با حضور فرمانداران این استان برگزار شد، ابراز کرد: نیازهای بخش اجرا توسط تولیدکنندگان، فرمانداران، مدیران جهاد کشاورزی و سایر فعالان این بخش احصا، با سیاست های توسعه بخش کشاورزی همسو و در راستای رفع نیازها، برنامه ریزی های توسعه ای دنبال می شود.

باغ شهری های غیرمجاز در فسا تخریب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، ناصر انصاری تصریح کرد: در راستای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و اجرای تبصره 2 ماده 10، قلع و قمع مذکور در زمینی به مساحت چهار هکتار انجام شد.

ملخ های بومی در فارس مهار شد

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، جاوید عباسی تصریح کرد: در سال جاری طغیان ملخ های مراکشی، شاخک بلند پیشانی سفید و اسفنگونوتوس نسبت به سه دهه گذشته بی سابقه بود.