توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای در مناطق محروم کشور در اولویت است

4195413

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و دامپروری در استان و شهرستان‌های دارای محرومیت مانند ملکان در اولویت قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی‌نژاد یکی از مشکلات تسریع در سرمایه‌گذاری و تسهیلات مورد نیاز است و بخش دیگر، مشکلات مربوط به ۶۰ هکتار زمین اولیه است که امیدواریم با توجه به وجود زیرساخت در منطقه مسائل و مشکلات را رفع شود تا در اسرع وقت به بهره‌برداری رسیده و اشتغال‌زایی نیز ایجاد شود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به شرایط کم‌آبی یادآور شد: در شرایطی که در حال حاضر کم‌آبی در کشور داریم گلخانه‌ها می‌توانند ظرفیت بسیار خوبی در حوزه استفاده و بهره‌وری از آب باشند، لذا توسعه شهرک‌ها در سفر رئیس‌جمهور به استان هم از اولویت‌ها بود و اعتبار برای آن گذاشته شد.

وی ادامه داد: ما نیز تلاش می‌کنیم در این استان و به‌خصوص در مناطقی که همچون شهرستان ملکان دارای محرومیت هستند، زیرساخت‌های لازم برای ایجاد شهرک‌ها اعم از شهرک‌های گلخانه‌ای و دامپروری را در اولویت قرار دهیم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17945

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *