نشست تخصصي مدير هسته گزينش با مدير امور اداري *

 

مدير هسته گزينش گفت : رويكرد گزينش مهندسي شده، دانش بنيان و قانون محور است كه با همراهي و همدلي كارگزاران متعهد و متخصص و به دور از اقدامات سليقه اي درصدد اجراي مهندسي گزينش هستيم كه يكي از اولويت هاي مهم آن ارتقاء سلامت نظام اداري و در ادامه رشد و تعالي سازماني است.

 

 زماني گفت : مهندسي گزينش يعني اگر مورد گزينشي در پرونده داوطلبين هست مديران طبق شناخت حاصله از ابواب جمعي خود تذكرات و آموزش هاي لازم را با همكاري حوزه هاي عقيدتي، فرهنگي، نظارتي ارائه دهند تا روند بررسي و صدور رأي با مشكل قانوني رو به رو نشود و هدف دوم كه همان حمايت و صيانت از اركان خانواده مي باشد بيش از پيش محقق گردد.

 

مدير هسته گزينش گفت : مهندسي گزينش با صيانت از حق و حقوق داوطلبين حتي در مراحل تجديد نظر كه با رويكرد مثبت دنبال مي شود منافع اجتماعي، سازماني هم بدنبال خواهد داشت و اين امر قطعا با همكاري و حمايت همه جانبه تمام حوزه هاي منابع انساني به نتيجه خواهد رسيد.

 

در ادامه اين نشست مهدي نصيري، مدير امور اداري، رفاه پشتيباني سازمان گفت : هدف اصلي مديريت منابع انساني سازمان ايجاد يك فضاي نظامند جهت ارتقاء سلامت نظام اداري و رصد مشكلات همكاران سازماني و تلاش جهت رفع حداكثري چالش هاي منابع انساني است.

 

مدير امور اداري گفت: همه مجموعه هاي مرتبط با حوزه منابع انساني در طول هم قرار مي گيرند و با تشكيل كارگروه هاي تخصصي و ادامه كارگاه آسيب شناسي حوزه گزينش كه از ابتكارات مديريت هسته گزينش فارس مي باشد تبادل نظر و همفكري هاي لازم انجام شود و با برنامه ريزي مدوّن تصميم سازي و حوزه منابع انساني راهبري كنيم .

 

مهدي نصيري گفت: شناسايي آسيب ها و چالش ها ما را در تصميم سازي ها و اجراي آنها پيشتاز خواهد نمود و به سطوح عاليه سلامت نظام اداري نزديك خواهد كرد .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=7324

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *