کاشت سورگوم دانه ای برای اولین بار در فارس

کارشناس مسئول محصولات علوفه ای مدیریت زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از کاشت سورگوم دانه ای برای اولین بار در این استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود در سال جاری در سطح 150 هکتار کاشته شود.

پیش بینی برداشت 120تن خربزه رقم جانا در ارسنجان

    *برای اولین بار پیش بینی برداشت120 تن خربزه رقم جانا در مزارع ارسنجان*  به گفته سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان در سال زراعی جاری برای اولین بار 4هکتار از اراضی این شهرستان به زیر کشت محصول خربزه رقم  جانا رفت . غلامعباس زارعی فر افزود: برداشت این محصول از نیمه دوم تیرماه […]

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: برداشت انگور از باغ های مرودشت آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت:  برداشت انگوراز ارقام زودرس عسکری، محلی و دیم از 435 هکتار تاکستان های این شهرستان آغاز شده است.به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: برداشت از نیمه های تیر آغاز شده است و تا اواخر مرداد ماه در ارقام دیر رس ادامه دارد. […]

خرید دام های پرواری در فارس آغاز شد

عبدالمجید رنجبر تصریح کرد: هر کیلوگرم گوشت گوساله ی نر پنج تکه بدون استخوان ۱۹۵ هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت بره ی نر لاشه ۱۹۰ هزار تومان خریداری می شود.

تحکیم بنیان خانواده با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب زمینه ساز تحکیم بنیان خانواده است، گفت: در زمینه عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر نمی توان به زور متوسل شد و باید راهکار مناسب فرهنگی ارائه داد.

عزم جدی وزارت جهاد کشاورزی در حفاظت از جنگل های بلوط

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، مهرداد پاکار روز شنبه هجدهم تیرماه در بازدید از جنگل های بلوط منطقه زاگرس واقع در استان فارس، ابراز کرد: از ماه ها پیش تاکنون اقدامات خوبی به منظور مبارزه با این آفت توسط مسئولین محترم جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، بسیجیان و همه دستگاه های مرتبط صورت گرفته است که نیاز به حمایت و کمک روز افزون دارند.

برداشت گندم به مزارع اقلید رسید

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، خدامراد طرفدار افزود: از این میزان سطح کاشت 20 هزار هکتار به کشت آبی و سه هزار هکتار به کشت گندم دیم اختصاص دارد.