مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

mmm1400

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران فعال در این حوزه همواره در معرفی ظرفیت و توانمندی بخش کشاورزی این شهرستان پیشگام بوده است.

اصحاب رسانه در معرفی و شناسایی اشتغال در بخش کشاورزی، توسعه مکانیزاسیون، شناسایی توانمندی زنان روستایی، ایجاد روحیه اشتغالزایی در جامعه زنان روستایی، توسعه مشاغل خانگی، گلخانه ها، گیاهان دارویی توسعه، ترویج و به کارگیری روش های آبیاری نوین در بخش کشاورزی و شناسایی روش های  بهزراعی در این بخش نقش مهمی ایفا کرده اند.

 این مدیریت پیشرفت ها و موفقیت های این شهرستان در تولید انواع محصولات زراعی، باغی و دامی و تبدیل شدن به قطب تولید در اکثر محصولات را مرهون اطلاع رسانی و همگام بودن رسانه ها با کشاورزی این شهرستان می داند و قدردان زحمات بی شائبه این عزیزان خواهد بود.

خبرنگاران با اتکا به ذوق و استعداد شخصی، خلاقیت و با توجه به مسئولیت اجتماعی اطلاعات مفید را به طور ساده و قابل فهم  و در قالبی که برای ارتقای کیفیت کار عموم موثر است در اختیار مردم قرار می دهند.

اینجانب فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را که به نام روز خبرنگار نام گذاری شده است به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و سایر فعالان حوزه رسانه تبریک و تهنیت عرض می کنم و سلامتی و موفقیت روز افزون را از خداوند منان برایشان مسئلت دارم.

*منصور امیریان، معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت*

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=18183

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *