مزرعه برنج آلوده در حاشیه شیراز قلع و قمع شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه چگونگی آبیاری مزارع جنوب کلان شهر شیراز دائما توسط این مدیریت رصد می شود، گفت: پس از تائید آلودگی به فاضلاب در قسمتی از یک مزرعه برنج با اخذ دستور قضایی این مزرعه قلع و قمع شد.

برداشت17هزار تن پیاز در فسا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا گفت: از سطح 350 هکتار مزارع پیاز این شهرستان 17 هزار و 500 تن محصول جمع آوری و به بازار عرضه شد.

پیش بینی کاهش 70 درصدی انجیر نی‌ریز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز از شروع برداشت انجیر از باغ های دیم این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود با کاهش 70 درصدی محصول این باغ ها 1500 تن انجیر برداشت شود.

برداشت خرما از نخلستان های کازرون آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از آغاز برداشت خارک، رطب و خرما از باغ های این شهرستان از نیمه مرداد ماه خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از 58هزار تن محصول خرما از نخیلات این شهرستان برداشت شود.

خبرنگاران ایانا در فارس تجلیل و تقدیر شدند

قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور در نمایندگی خبرگزاری ایانا در این استان از مسئول و خبرنگار این خبرگزارری به مناسبت هفدهم مراد ماه “روز و هفته خبرنگار” تجلیل و از فعالیت های این خبرگزاری تقدیر کرد.

پرداخت ۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی

با هدف توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی و تجهیز و نوسازی ماشین‌ها و ادوات کشاورزی، از ابتدای سال تا پایان تیرماه بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان پرداخت شد. به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، با توجه به اهمیت […]