افتتاح سردخانه بالای صفر درجه در کازرون

WhatsAppImage2022 08 29at12.38.50PM

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از افتتاح یک واحد سردخانه 3 هزارو 400 تنی بالای صفر به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در روستای سید حسین از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون، حمید رشیدی گفت: سردخانه مذکور در زمینی به مساحت 4500 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 337 میلیارد ریال راه اندازی شده است.

به گفته وی؛ اشتغال زایی 60 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم، حذف واسطه ها، ایجاد ارزش افزوده بالا، کاهش ضایعات محصولات، ایجاد بستر صادرات محصولات کشاورزی، کاهش بهای تمام شده و ارائه محصولات با کیفیت بالا از مهمترین مزایای این طرح می باشد.

رشیدی اظهار کرد: سالانه ۵۰۰ هزار تن محصولات زراعی، ۲۸۵ هزار تن محصولات باغی و افزون بر 96 هزار تن محصولات دامی در شهرستان کازرون تولید می‌شود و ایجاد سردخانه به منظور تکمیل زنجیره تولید و کمک به کاهش ضایعات محصولات کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با اشاره به رتبه برتر این شهرستان از نظر تعداد سردخانه دراستان فارس، بیان کرد: به دنبال ایجاد و توسعه زنجیره های تکمیل و ارزش افزوده محصولات کشاورزی در شهرستان هستیم و سرمایه گذاران در این زمینه را حمایت خواهیم کرد.

محمد علی بخرد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی فارس، محمود باصری مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی فارس و سایر مسئولین شهرستانی در مراسم افتتاح طرح مذکور حضور داشتند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=18017

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *