چهارمین جلسه شورای فرهنگی

جلسه  شورای فرهنگی با موضوع نمازبا حضور مدیر جهاد کشاورزی ، معاونین، امام جماعت , روسای ادارات تابعه، رییس مرکز خدمات کشاورزی شهرستان و اعضای شورا در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد برگزار گردید.

با دعوت از اعضای شورای فرهنگی با موضوع نماز جلسه ای با حضور سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان برگزار گردید . امام جماعت شهرستان در این جلسه ضمن بیان هدف ازتشکیل این جلسه اظهار نمود که نماز ستون دين است و از ميان اعمال انسان در رستاخيز، نماز نخستين عملي است كه مورد رسيدگي قرار مي گيرد که اگر صحيح بود ساير اعمال نيز مورد توجه قرار خواهد گرفت و اگر نه باقي اعمال نيز مردود خواهد بود .

وی همچنین گفت : نماز دارای اثرات زیادی می باشد نماز، جامعترين عبادتها، ريشه دين، بهترين وسيله تقرب، ستون دين است .
در ادامه ، یحیی مرادی سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان اظهار نمود : نمازعاليترين نمايش عبوديت و بندگي خداوند است كه با كلام و اعمال، عمل، قلب و روح انسان و پرستش او را به نمايش مي گذارد كه هيچ يك از واجبات ديگر، از چنين ويژگي، برخوردار نيست زيرا، هر ركن و اجزائي از نماز حكايت كننده ي بابي از ابواب معارف و تقرب به خداوند است.

مرادی همچنین بر برگزاری نمازجماعت و محفل انس با قرآن در مدیرت و ادارات تابعه تاکید مجدد کرد.

وی متذکر شد که جهت همبستگی و همدلی بین همکاران مجموعه مدیریت و ادارات تابعه ، ماهانه نمازجماعت با حضور کلیه همکاران گرامی مدیریت و ادارات تابعه برگزار گردد.

در پایان جلسه جهت آموزش و بروز شدن اطلاعات همکاران و خانواده های ایشان بخصوص فرزندان مقرر گردید نیاز سنجی جهت برگزاری دوره های آموزشی همکاران انجام گیرد تا در اسرع وقت دوره های آموزشی برگزار گردد.

1

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22736

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *