برپایی موکب شهید همت جهاد کشاورزی در روز اربعین در خنج

مسئول عقیدتی فرهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش، واحد فرهنگی و پایگاه مقاومت شهید همت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، نسبت به برپایی موکب در مسیر راهپیمایی روز اربعین حسینی در شهرستان اقدام نمودند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج، حسن رسولی، تصریح کرد: موکب شهید همت با هدف خدمت رسانی و پذیرایی از عاشقان و ارادتمندان سیدالشهداء در روز اربعین حسینی جهت بهره مندی از اجر و پاداش معنوی آن برپا گردید.

وی بیان کرد: علاوه بر برپایی موکب در بخشی از مسیر راهپیمایی نیز نسبت به انجام تبلیغات محیطی مناسب با ایام اربعین حسینی با نصب پرچم، بنر و … جهت با شکوه تر شدن مراسم و تداعی خاطرات مسیر راهپیمایی کربلا اقدام شد و مداحان اهل بیت نیز در سوگ سرور و سالار شهیدان به نوحه سرایی و مداحی پرداختند.

رسولی ادامه داد: از کلیه کسانی که به هر نحو با هدف زنده نگه داشتن مسیرو مکتب حسینی وتداوم راه امامت و ولایت با نیت خالصانه ودر جهت کسب قرب و رضای الهی مقدمات برپایی موکب را فراهم نمودند سپاسگزاری به عمل می آید.

WhatsApp Image 2022 09 19 at 11.17.45

2

4

5

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24704

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *