بازدید مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی فارس از طرحهای شهرستان خرم بید

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید گفت:مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی فارس،  از اراضی واگذاری مجتمع دامپروری موسسه خوشه چین این شهرستان بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید، مهدی بهراد بیان کرد: مجید تبسم که به منظور بازدید از اراضی واگذاری مجتمع دامپروری […]

آغاز کشت گندم پاییزه در خنج

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج گفت: کشت گندم پاییزه در سطح بیش از 7هزار هکتار از اراضی دیم و آبی این شهرستان آغاز شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج, علی علی پور با اشاره به اینکه کاشت گندم در شهرستان خنج از نیمه آبان ماه آغاز شده است، تصریح کرد: در […]

فارس، ظرفیت توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه این استان در حوزه گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی در زمینه خرما دارای قابلیت های خوبی است ، گفت: باید علاوه بر توسعه این صنایع، استانداردهای تولید و بسته بندی را ارتقا دهیم تا بتوانیم بازارهای هدف صادراتی را جذب کنیم.

ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان خرما در جهان

مدیرکل دفتر امور میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایران با تولید سالانه یک میلیون و 400 هزار تن خرما رتبه دوم تا سوم جهان را در سال های پیاپی به خود اختصاص داده است.

اتخاذ سیاست های تشویقی برای کشت کلزا در فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه برخی از محدودیت های کشت کلزا را باید به ناچار پذیرفت، گفت: به منظور توسعه کشت این محصول در سال جاری اتخاذ سیاست های تشویقی در دستور کار جهاد کشاورزی فارس است.

اولین مرکز تولید نهال پایه کشت بافت خرما در فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه اولین مرکز تولید نهال پایه بر اساس کشت بافت خرما در کشور در استان فارس راه‌اندازی می‌شود، گفت: این مرکز در شهرستان جهرم برای بررسی آخرین یافته‌ها و تکنولوژی‌های تولید ارقام خرما راه‌اندازی خواهد شد که البته تا کنون پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته است.