آغاز کاشت گندم در مرودشت قطب تولید فارس

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه این شهرستان قطب تولید گندم در استان فارس است، گفت: عملیات کاشت این محصول راهبردی از دهم آبان ماه آغاز شده و تا اواخر آذر ماه ادامه می یابد.

تولید بیش از 20 هزار تن ذرت علوفه ای در گراش

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گراش با اشاره به اینکه برداشت مزارع ذرت علوفه ای این شهرستان از اوایل آبان ماه آغاز شده است، گفت: پیش بینی می شود تا اواسط آذر ماه حدود 23 هزار تن محصول برداشت شود.

اختصاص 4500 هکتار برای کشت گندم در قیروکارزین

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین با تاکید بر اینکه نیمه ی آبان ماه تا نیمه ی آذر ماه بهترین زمان کاشت گندم در این شهرستان است، گفت: کاشت این محصول در سطح 4500 هکتار از اراضی این شهرستان آغاز شده است.

برداشت هزارو 200 تن کنجد در شهرستان فراشبند

برداشت هزارو 200 تن کنجد در شهرستان فراشبند مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند از برداشت کنجد در سطح هزار هکتاردر شهرستان خبر داد.به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند امیر ارسلان حق شناس با بیان اینکه با هدف تغییر الگوی کشت و حذف گیاهان پرآب بر وجایگزین کردن آن با گیاهان مقاوم به […]

آغاز کشت کدو بهاره در بخش دهرم شهرستان فراشبند

آغاز کشت کدو بهاره در بخش دهرم شهرستان فراشبند رئیس مرکز جهاد کشاورزی بخش دهرم از آغاز کاشت کدو تولید بهاره از دهه دوم آبان ماه در این بخش خبر داد.به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند رضا فتحی با اشاره به اینکه کشت این محصول از دهه دوم آبان ماه در بخش […]