تاًمین و توزیع بذور گواهی شده گندم در کوار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار از توزیع بالغ بر 500 تن بذور گواهی شده گندم در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود سطح زیر کشت گندم در این شهرستان به بیش از 4500 هکتار برسد.

اطلس سرمایه گذاری در حوزه گیاهان دارویی فارس تدوین شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر تشویق و ترغیب سرمایه گذاری در حوزه ی گیاهان دارویی چندان نظام مند نیست، گفت: به همین منظور اطلس سرمایه گذاری در حوزه گیاهان دارویی این استان می بایست تدوین شود.

کشت توت فرنگی با هدف صادرات در مرودشت

مسئول باغبانی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مرودشت از کشت 7300 متر مربع توت فرنگی در فضای گلخانه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: محصول تولیدی به مقصد کشورهای حاشیه خلیج فارس به صورت غیر مستقیم صادر خواهد شد.به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، سمیه کارگر با بیان اینکه  کشت این محصول […]

احداث 2 هزار هکتار گلخانه ی جدید در فارس دنبال می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه بنا به دستور استاندار محترم توسعه هزار هکتاری کشت های گلخانه¬ای برای امسال در این استان هدف گذاری شده است، گفت: در سال جاری تا کنون متقاضیان احداث گلخانه به مساحت 2214 هکتار در این استان شناسایی شده اند.

افزایش ارزش دلاری صادرات بخش کشاورزی فارس

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در هفت ماهه سال جاری 35 هزار و 484 تن محصولات بخش کشاورزی به ارزش 41 میلیون و 203 هزار دلار از گمرکات این استان صادر شد.

ترویج کشت گیاهان دارویی با هدف تغییر الگوی کشت و صیانت از آب برای کشاورزی پایدار

        مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت: استفاده بهینه از آب با تغییر الگوی کشت و کاشت گیاهان دارویی و کم آب بر موجب کشاورزی پایدار، تولید ثروت و اشتغال زایی می شود به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، سردار انصاری در جلسه کار گروه کشت گیاهان دارویی با […]