کسرسهمیه آرد وجرائم نقدی مجازات نانوایی‌های متخلف ارسنجان

 
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸ واحد نانوایی متخلف در این شهرستان شناسایی و مشمول جریمه شدند.
 غلامعباس زارعی فر ابراز  کرد: پرونده دو واحد نانوایی مذکور بدلیل عرضه آرد خارج از شبکه و تعطیلی خودسرانه علاوه بر ثبت تخلف در سامانه تعزیرات حکومتی به ارزش قریب به ۶۰۰ میلیون تومان، در کارگروه آرد و نان بررسی و مجوز فعالیت آنها برای ابطال به کمیسیون نظارت شهرستان ارجاع داده شد و ۶ نانوایی دیگر مشمول جرائم نقدی و کسر سهمیه آرد شدند. 
وی با بیان اینکه رعایت قوانین صنفی و کسب رضایت مردم باید ملاک کار نانوایی ها باشد، اظهار کرد: سهمیه آرد واحدهای متخلف بر اساس نظر کارگروه، کسر و به  نانوایی‌های قانونمند و منظم اختصاص یافته است. 
این مقام مسئول از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده تخلفات در واحدهای نانوایی از جمله عرضه آرد خارج از شبکه مراتب را از طریق شماره تلفن ۴۳۵۲۲۵۱۰ به واحد بازرسی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان اطلاع رسانی نمایند.
 
وی خاطر نشان کرد: شورای آرد و نان به ریاست فرماندار  شهرستان و با حضور جهاد کشاورزی به عنوان دبیر، بخشدار مرکزی، نمایندگان دادستان عمومی و انقلاب، اداره صمت، اتاق اصناف، تعاونی روستایی، اداره امور عشایر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان به صورت ماهیانه تشکیل می گردد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *