تقدیر از برترین های حوزه صنایع لبنی فارس

به همت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، در نشستی با حضور محسن ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از برترین های حوزه صنایع لبنی استان فارس تقدیر شد.

آینده هر کشوری به امنیت غذایی بستگی دارد

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آینده ما به امنیت غذایی بستگی دارد، گفت: هر کشور، ملت و دولتی که در حوزه بخش کشاورزی و به طور خاص امنیت غذایی و تولید محصول سالم با برنامه پیش برود موفق خواهد بود.

توفیق نظام مهندسی کشاورزی فارس در حفظ و احیای منابع پایه

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کمک به کشاورزی و کشاورز است که براین اساس و بررسی صورت گرفته این سازمان در فارس با مدیریت فعلی توانسته است با به کارگیری موازین‌ علمی و فنی؛ استانداردها، اصول و ضوابط مهندسی به حفظ و احیای منابع پایه کمک کند.

*پنجاه و دومین جلسه شوراي هسته گزينش به دعوت فردين زماني برگزار شد*

فردين زمانی؛ مدير هسته گزينش ضمن یادآوری مناسبت ۲۶ام دی ماه و سالروز فرار شاه معدوم با اشاره به سخن امام (ره) گفت:   امام خمینی عامل فرار شاه را وحدت کلمه نامیدند و در این باره می فرماید: «این وحدت کلمه باعث شد که نه شاه با تمام قوایی که داشت، و نه آنهایی […]