حضور متفاوت کشاورزان پاسارگاد در راهپیمایی 22 بهمن

  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد از حضور متفاوت تراکتورداران پاسارگاد در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد، یحیی مرادی با تاکید بر اهمیت برگزاری هر چه با شکوه‌تر چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: همزمان با برگزاری راهپیمایی […]

برگزاری میزخدمت در ایام دهه فجر در شهرستان پاسارگاد

  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد خبر از برگزاری میزخدمت در دهمین روز از ایام الله مبارک دهه فجر در این شهرستان را داد. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد، یحیی مرادی گفت: به منظور ملاقات چهره به چهره مسئولین با مردم و به مناسبت گرامیداشت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی […]

تامین امنیت غذایی با ایجاد انگیزه در کارکنان جهاد کشاورزی

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نگاه ما به تامین امنیت غذایی، توسعه پایدار بخش کشاورزی و تولید محصول سالم برای سلامت مردم است، قسمتی از کار مربوط به ایجاد انگیزه در بین کارکنان جهاد کشاورزی است.

توزیع بیش از 160 هزارتن کود شیمیایی در استان فارس

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس از توزیع بیش از 160 هزار تن انواع کودهای شیمیایی در این استان تا نیمه بهمن ماه خبر داد و گفت: توزیع این میزان کود نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد افزایش بیش از 10 درصدی است.

روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس مورد تقدیر قرار گرفت

در بخش تشکر برنامه به قید فوریت شبکه رادیویی اقتصاد که به پیگیری رفع مسائل و مشکلات تولید کنندگان و کارآفرینان کشور از مسئولین و متولیان اختصاص دارد، از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به دلیل ارائه پاسخ های صحیح و به نتیجه رسیدن پرونده های مطرح شده مرتبط با این سازمان، تقدیر و تشکر شد.

دیدار با مادر شهید خرد به مناسبت دهه فجر

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی استهبان، مدیر و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی با مادر شهیدان خرد دیدار تازه کردند. در این دیدار مادر شهید از دیدارهای مکرر مدیریت با وی، ابراز خرسندی کرد و گفت دیدارتان یادآور شهید مجید خرد است و مرا بسیار خوشحال می کند. مهدی اعیان منش مدیر جهاد […]

افزایش تولید وش پنبه در فارس محقق شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در سال جاری، با اجرای برنامه های افزایش بهره وری تولید پنبه در واحد سطح، میزان عملکرد این محصول در مزارع این استان، به طور میانگین افزایش حدود 20 درصدی نسبت به سال های گذشته یافته است.

فراخوان و دعوت به حضور در راهپیمایی 22 بهمن

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با صدور پیامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب، کارکنان و خانواده بزرگ این سازمان، بهره برداران بخش کشاورزی، کشاورزان و عموم مردم را به حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

شعبه شیراز موسسه رازی دارای گواهینامه GMP

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: شعبه شیراز این موسسه گواهینامه GMP یا بالاترین “مجوز بین المللی صادرات واکسن های طیور” را دارد و از طرفی مرکز تحقیق و توسعه واکسن های آبزیان ما، شعبه شیراز شده است، سایت شیراز مسئول پیگیری شیلات شده است.